Word professional organizer – themadagen 
 

Ben je al gestart als organizer of wil je al starter wat meer verdieping? Doe dan mee met één van de themadagen die er georganiseerd worden.

Wat denk je van extra tips en tools voor het werven van klanten? Of handige handvatten over het online organiseren? Misschien wil je liever meer online zichtbaarheid?

Hou deze website regelmatig in de gaten want het aanbod wordt steeds vernieuwd en aangevuld. 

 

Waar haal ik mijn klanten vandaan?

Je bent gestart als professional organizer, en nu? De klanten komen niet zomaar op je af, maar hoe pak je dat dan aan? Hoe krijg jij jouw agenda vol? 
In deze themadag krijg je handige tips en tools om op een natuurlijke manier klanten te werven en te werken aan een stevige relatie.

 

Waar haal ik mijn klanten vandaan?
Dinsdag 30 november 2021 10:00 – 16:00 

Het Werklokaal
Keern 33H, 1624 NB Hoorn

 

Online organiseren

Een aantal jaar geleden is het Virtual Organizen vanuit Amerika naar Nederland overgewaaid. In een periode van lockdowns en corona is het ook heel waardevol gebleken. Maar virtual organizen gaat veel verder dan “alleen maar” het proces via de laptop begeleiden. Tijdens deze themadag gaan we hier dieper op in en krijg je handreikingen om het optimale uit een online traject met je klant te halen. 

 

Organizen achter je laptop
vrijdag 10 december 2021
10:00 – 16:00

Het Werklokaal 
Keern 33H, 1624 NB Hoorn 

 

Met je hoofd boven het maaivwNu je als professional organizer aan de slag gaat moet je zichtbaar zijn, maar dat kan best spannend zijn !

Tijdens deze themadag gaan we jou over de drempel halen om online zichtbaar te worden en maak je een plan. Geen strakke contentplanning met allemaal “moetjes” maar eentje vanuit plezier en passend bij wie jij bent!

 

Online zichtbaar durven zijn
Dinsdag 11 januari 2022
10:00 – 16:00 

Het Werklokaal
Keern 33H, 1624 NB Hoorn

georganiseerd door expert Ilona Visker

Als ervaringsdeskundige weet ik precies wat je meemaakt als (startende) ondernemer. Welke valkuilen er zijn, wat je tegen kan houden om succesvol te worden of om uberhaupt te beginnen. I’ve been there…

Met mijn inmiddels 11 jaar ervaring als ondernemer én professional organizer haal ik mijn kennis niet alleen uit de praktijk maar ook uit de talloze opleidingen, cursussen, challenges, workshops, boeken die in deze afgelopen jaren de revue zijn gepasseerd. Al die uren studie heb ik al voor je gedaan.

Mijn missie is om Nederland te bevrijden van mentale en fysieke rommel. Omdat mij dat niet in mijn eentje lukt ben ik in 2019 begonnen met het opleiden van een nieuwe lichting professional organizers.
Samen maken we Nederland opgeruimder!

Veelgestelde vragen

Voor wie zijn de themadagen?

Deze dagen zijn voor zowel de reeds gestarte als de nog startende professional organizers en mensen in andere organiserende beroepen

Ik ben nog niet gestart als organizer, is dit dan wel iets voor mij?

Jazeker, het is hartstikke leuk om je al voor de start te voeden met informatie zodat je straks een vliegende start hebt!  

Waar zijn de themadagen?

De live dagen worden gehouden in Het Werklokaal in Hoorn (NH), de online bijeenkomsten zijn via Zoom. Na aanmelding ontvang je een mail met de routebeschrijving en/of de zoomlinkg .

Moet ik de opleiding bij jou gedaan hebben om mee te mogen doen

Nee, iedereen is van harte welkom. De (oud) cursisten aan mijn opleiding tot professional organizer ontvangen wel een korting van 10% op de themadagen