Word jij nog blij van je huidige baan?
Schrijf je in voor het gratis webinar “werken als professional organizer”
Zoveel mensen merken gedurende hun carriere dat ze niet blij (meer) worden van het werk wat ze doen. Herken jij dat?
Op zo’n moment kun je 2 dingen doen; doorgaan zoals je altijd al deed of op zoek gaan naar een baan waar je wél blij van wordt. Waar je voldoening uithaalt, energie van krijgt én de dankbaarheid van je klanten.
Waarom werken als professional organizer?
Als organizer is geen dag of week hetzelfde. Je komt in verschillende situatie met verschillende mensen die allemaal even danlbaar zijn dat je er bent. Het ene moment ben je een zolder aan het opruimen zodat daar een kinderkamer kan komen, een andere keer begeleid je een verhuizing, duik je in een administratie of maak je de keuken helemaal mooi en netjes met je klant. Net wat JIJ leuk vind om te doen, en dan ook nog eens op de momenten die jou het beste uitkomen!
Klinkt bijna te goed om waar te zijn toch? 😉

je Een succesvol bedrijf als professional organizer starten?
Als professional organizer begeleid en adviseer je bij het creëren van orde en overzicht in ruimte en tijd. Professional organizer/opruimcoach is een heel leuk, afwisselend en uitdagend beroep. Je komt met veel verschillende mensen in contact die ieder hun eigen motivaties en obstakels hebben.
Tijdens het webinar vertel ik je hoe je bij de Organize Academy je organizing carriere kunt starten

Van ongelukkig in loondienst naar eigenaar van 3 bedrijven
De opleiding en de begeleiding van het voor- en natraject worden verzorgd door Ilona Visker.
Ilona is al sinds 2010 werkzaam als professional organizer en heeft in deze afgelopen jaren al honderden klanten geholpen naar een opgeruimder huis, een overzichtelijke administratie en een goede planning.
Ilona; Nadat ik mijn opleiding afgerond had ging ik vol enthousiasme het bedrijfleven in om er al snel achter te komen dat welke functie ik ook had, ik mijn draai niet kon vinden. Ik wilde gaan ondernemen, maar wat ging ik doen?
De keuze om te starten als budgetcoach was met mijn financiele en dienstverlenende achtergrond snel gemaakt, en “toevallig” kwam er een artikel voorbij over het organizen. Ik was gelijk verkocht!
In 2010 startte ik mijn praktijk en in 2019 kwam daar de Organize Academy bij, het opleidingsinstituut voor professional organizen in binnen- en buitenland!
Naast de basisopeiding voor startende organizers heeft de Organize Academy ook 4 specialistische dagopleidingen, een podcast, een jaarlijks event en een programma voor startende ondernemers.
Daarnaast run ik samen met mijn compagnon Geertje Ruitenburg de succesvolle coworkingspace “Het Werklokaal” in Hoorn (NH). Zoals je ziet bevalt dat ondernemen mij dus wel
Het Webinar
In ongeveer 60 minuten neem ik je mee in mijn ervaringen, de opleiding, de markt en het werk als professional organizer.
Je kunt het webinar volgen vanaf je computer, tablet of telefoon.
Het webinar is interactief waardoor je het beste resultaat krijgt door te kijken vanachter je computer.
Tijdens het webinar zie je mij en de slides die ik gebruik. Ik zie jou niet, je kunt dus rustig in je pyama achter de computer kruipen 😉
We kunnen in de chat contact hebben met elkaar tijdens en na het webinar, ik zie daar alleen je voornaam.
Lukt het je niet om er live bij te zijn? Er komt een opname beschikbaar!
Na afloop van het webinar werken als professional organizer:
- weet je hoe je werkdag/ werkweek eruit kan komen te zien als je start als professional organizer/opruimcoach
- weet je wat het vak inhoudt
- heb je kennisgemaakt met de soorten klanten en opdrachten die je kunt verwachten
- heb je nagedacht over hoe je jouw kwaliteiten in kunt zetten als professional organizer/opruimcoach
- én hoe je de stap naar het werken als professional organizer kunt maken!
Het webinar duurt ongeveer 60 minuten. Je kunt via de chat direct je vragen stellen.
Lukt het niet om er live bij te zijn? Er komt een opname beschikbaar.
Opruimcoach worden of professional organizer?
De term ‘professional organizer’ wordt regelmatig verward met de term ‘opruimcoach’.
In verband met de ophef die er ontstaan is bij overmatig en onrechtvaardig gebruik van het woord coach ben ik voorstander van het woord professional of personal organizer. Daarnaast doe je als professional organizer veel meer dan alleen opruimen bij en met je klant, daarom gebruik ik de term opruimcoach zelf niet graag, om alle opties bij mijn klanten open te houden!

Nieuwsgierig naar meer over de opleiding? Download de brochure