Een kijkje in het leven van een startende organizer
In deze nieuwe rubriek POst! Nemen 4 startende professional organizers je mee in de opstart van hun bedrijf en alles wat er bij komt kijken. In mailvorm mailen ze in 2tallen wat ze bezighoudt en waar ze mee bezig zijn. In deze blog stellen de eerste twee organizers zichzelf even voor.
Naam: Marieke Rombouts (links op de foto)
Woonplaats: Ede
Huishouden: Getrouwd met Wolf, twee kinderen (Lana van 4, Wessel van 3) en een dwergpapegaaitje, Pablo
Bedrijf: Startende organizer www.room-to-organize.nl
Passie: Vorig jaar lente, voordat wij ons huis te koop zette, ben ik aan de slag gegaan met het ontspullen van elke kamer. Dit vind ik heerlijk en doe ik sowieso vaker als ik de kriebels krijg van teveel spullen. En nu had het een praktisch doel: de Funda foto’s en om niet teveel te hoeven verhuizen. Terwijl ik met mijn handen alles opruimde, begonnen er in mijn hoofd wat radertjes te draaien… Kan ik hier niet iets mee? Professioneel? Een paar zoektermen in Google, en ik kwam bij de opleiding van Ilona terecht. Yes, dit is het! Het bleef goed voelen in de maanden tussen de beslissing en de daadwerkelijke cursus. Eind vorig jaar heb ik de cursus gevolgd en afgerond. Ik wilde meteen in januari van start te gaan met het opstarten van mijn bedrijf als PO, maar de lockdown én het feit dat ik begin februari ging verhuizen hebben dit iets uitgesteld. Maar, van uitstel komt bij mij niet vaak afstel, en nu ook niet: mijn bedrijf komt er!
Naam: Eveline Hack-de Bruijn (rechts op de foto)
Woonplaats: Arnhem
Huishouden: Getrouwd met Jasper, 3 kinderen (Merel (17 jaar), Wieger (13 jaar) en Douwe (8 jaar) en twee katten (Ollie en Otje)
Bedrijf: www.opgeruimdmeteef.nl
Passie: Het geeft mij een fijn gevoel wanneer ik anderen mensen help, dingen organiseer, processen verbeter en structuur aanbreng. Deze onderdelen hebben ook altijd een belangrijke rol in mijn (werkende) leven gespeeld.
Een andere passie is reizen, andere landschappen zien, culturen leren kennen en diverse smaken proeven. Daarom heb ik drie jaar geleden een carrière-switch gemaakt en ben ik gaan werken als stewardess bij KLM.
Echter het organiseren, processen verbeteren en structuur aanbrengen miste ik. In mijn vrije tijd heb ik de opleiding Professional Organizer gevolgd en afgerond. Door nu ook als Professional Organizer aan de slag te zijn, heb ik de ideale combinatie gevonden van alle dingen waar ik energie van krijg!
Trackbacks/Pingbacks