Let’s party!

Ik heb je uitgenodigd voor het eerste live event met al mijn cursisten en oud cursisten; het Love to Organize! Event. Het is niet zomaar een evenement, naast dat we lekker gaan netwerken en er een leuke workshop verzorgd wordt lanceer ik samen met jullie het Let’s Organize! Platform waarop ook een mooie rol voor jou is weggelegd. Hoe? Dat vertel ik je tijdens de lancering!  

Waar en wanneer is het evenement?

Goede vraag! Daar heb ik nog geen antwoord op..
Waar het evente plaatsvind hangt helemaal af van hoeveel van jullie er besluiten te komen.

Ik heb wel al een aantal toffe locaties in optie, die centraal in het land liggen. 

Wat gaan we doen?

Dat hou ik nog even een verrassing, maar ik kan je wel vast vertellen dat we lekker met elkaar gaan netwerken, we lanceren het platform op een feestelijke manier en als het lukt heb ik ook nog een toffe workshop voor jullie in petto.

What about Corona?

Tja, wie het weet mag het zeggen… tussen het versturen van de kaarten en het posten ervan zat alweer een persconferentie waar je niet heel blij van wordt. Ik hou de moed en het vertrouwen er in dat we 13 februari gewoon een hele toffe dag gaan hebben. Mocht het onverhoopt toch net lukken, dan lanceer ik het platform met een online event en schuiven we het netwerken en de workshop naar iets verder in het voorjaar. De 13e gaat er dus sowieso iéts gebeuren…. 

Wat kost het event?

Ik wil de kosten voor jullie zo laag mogelijk houden maar ik kan jullie helaas niet helemaal vrijhouden. De eigen bijdrage voor deze dag zullen rond de 50 euro liggen.

Ik wil er bij zijn, hoe regelen we dat?

Heel simpel, door je gegevens achter te laten onderaan deze pagina laat je weten dat je de serieuze intentie hebt om te komen. Ik kan inventariseren met hoe veel jullie zijn en daar mijn locatie op afstemmen. De definitieve informatie en de factuur volgen als alles rond is.

.

Nieuwsgierig naar meer over de opleiding?Download de brochure